Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av mittemellan - 12 oktober 2013 03:27

Det är bara kaos. Allting är så himla fel, jag vet inte hur jag ska orka med livet. För att överhuvudtaget orka andas (jag lovar, det är så illa nu) gör jag massa dumheter. Inte törs jag tala om det för någon heller. Det blev så himla dumt allting i torsdags. Jag fick en panikattack i hallen, på väg ut. Grät och hyperventilerade. Jag sov hos en kompis, som inte alls tyckte att jag skulle gå när jag var så ledsen så han satt och tröstade och höll om mig tills jag kunde prata igen. Då skrek jag. Sen bestämde jag mig för att jag skulle cykla hemifrån trots måendet. När jag kom fram såg personalen att jag mådde dåligt så vi satte oss vid ett bord och spelade kortspel, pratade och drack kaffe. Det var skönt att komma ut och bort från tankarna för en stund. Senare på dagen träffade jag mitr boendestöd. Självklart är jag så sårbar att jag börjar gråta framför henne. Jag blev så trött på en sak hon (och alla andra tjatar om) sa så jag berättade en hemlighet för henne, som gjorde att hon förstod än mer varför jag gör som jag gör.

Klockan är halv fyra på natten. Det kan kanske vara en idé att sova nu då. Ska bara först.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards