Alla inlägg den 24 mars 2013

Av mittemellan - 24 mars 2013 22:39

Sitter på balkongen med en varm filt om mig. Röker dagens sista cigg.

Jag har i stort sätt bara kollat serier och stickat idag. Och tänkt. Jag tänker mycket nu. Grubblar. Kompisen hörde aldrig av sig så jag tänkte mycket på det. Att hon inte vill prata med mig.

Det här med en anonym blogg (så anonym man kan vara på internet) går sådär. Jag är rädd för vilka som läser och att de dömer mig för vad jag skriver. Mest för vad Thias tänker kanske. Att han tycker jag är helt psycho och aldrig vill prata med mig igen. Denna konstanta rädsla att folk ska börja hata mig och lämna mig. Det gör mig bara trött. Jag vill inte tänka på sånt som jag inte kan påverka. Jag har inte plats att utvecklas och vara jag så länge jag oroar mig för vad folk ska tycka om mig.

Nu är det kallt. Dags att gå in. Tjing tjong långkalsong

Av mittemellan - 24 mars 2013 09:43

Solen väckte mig. Då var det inte speciellt mysigt men nu när jag tar en cigg på balkongen är det mer än skönt.

Väntar på att affären ska öppna så jag kan köpa kaffe och filmjölk. Igår slarvade jag mycket med maten. Sjukt hungrig.

Hoppas min nya tjejkompis pallar komma över idag men jag tror inte det blir så så det blir nog en seg söndag. Kanske spela, kanske bara kolla serier.

Ovido - Quiz & Flashcards