Alla inlägg den 15 juli 2012

Av mittemellan - 15 juli 2012 22:22


Fick precis ett meddelande från en som jag saknar väldigt mycket. Givetvis blir jag ledsen och får tårar i ögonen, bara genom att se hennes namn! Jag saknar så mycket så det gör ont i hela mig.


Ibland (alltid) tror jag att jag är den som vill att vi ska ha bra kontakt. Jag vill att hon ska säga att hon älskar mig mest av allt på denna jord. Fast jag slutade ringa och smsa när jag inte fick den respons jag ville ha. Jag klarade inte besvikelsen så jag valde att låta henne komma när det passar henne. Så vi hördes inte på väldigt länge.

Kanske kunde jag ha gjort saker och ting annorlunda. Jag har inte varit värd att älska, så kanske är det befogat liksom. Man kan inte förvänta sig kärlek om man är dum och dålig.

Jag vet inte.. Jag känner mig bara fel.


Låter precis som han. När han va bitter och jobbig. Det var efter skilsmässan. "Det är väl mig det är fel på", "det är väl så att ingen kan älska mig" och "vad är det för fel på mig?" var meningar man fick höra ofta. Jag ville aldrig bli som honom, men jag ser att mer av hans dåliga sidor ploppar upp i mig. Som att vara långsint. Det är jag inget vidare bra på eftersom jag får dåligt samvete och är livrädd för konflikter. Fast jag tog bort honom från facebook och mobilen. Valde att sluta svara när han ringde. Bytte telefonnummer. Det funkade, sådär.. xD

Man kan liksom inte blunda för problemen. De äter upp en inifrån då. Skit är vad det är.


Jag orkar inte nu!!

Av mittemellan - 15 juli 2012 09:13

Bullarna blev jätte fina, bakade med kärlek :P Har inte smakat dem men de är förmodligen jätte goda. ;)


Jag har inte alls sovit bra inatt. Det började med att jag la mig o försökte somna fast jag visste att min bff var arg på mig. När jag väl somnat levde katten rövare. Han startade teven o rev ner diverse saker från skrivbordet och startade min dator och trampade runt på tangentbordet och rejsade runt med sina leksaker som har plingor på. Jag plockade undan, stängde av datorn och teven. Han gav sig inte. Till slut vaknade R o fyllde på matskålen. Då blev han lugnare - för stunden. R va snäll, han gick upp så jag fick sova. Tänk att en katt är som en bebis. Usch. Men katter är iallafall söta. Hur som helst så vaknade jag vid sju av att katten satte klorna i mina fötter.


Jag kunde knappt få ner tabletterna idag. Har ingen Saliv så de fastnade i halsen.. :S


Borde ringa tandläkaren nästa vecka. Så kanske jag kan få mer flourtabletter på recept.


Ja ne men vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards