Alla inlägg den 21 september 2013

Av mittemellan - 21 september 2013 11:34

Nu är det höst och jag stickar på. Nu är det ett sött hålmönster som gäller. Övar på sånt jag inte är speciellt bra på. Har lite idéer för att kanske göra ett helt eget mönster till sockor och vantar. Vore himla roligt att utveckla det enda jag är fasligt intresserad av.

Känner mig ganska kass. Fick ett rart litet brev från en tös som jag ännu inte svarat på. Har inte haft tid och vill inte bara slänga ihop något bara för att skicka ett brev tillbaka. Tänker för mycket. Får prestationsångest, minns knappt hur man skriver längre. Jag ska iallafall svara på det så snart som möjligt för jag längtar redan efter ett svar. Brev är mysigt.

Nu vankas det snabbkaffe och ännu mera stickning. Tjing tjong långkalsong!

Ovido - Quiz & Flashcards