Alla inlägg den 15 april 2013

Av mittemellan - 15 april 2013 00:33

Jag är sällan nöjd. Sällan gör jag något åt det men det vill jag ändra på. Det är de små sakerna som gör skillnad. Jag vill ha en större lägenhet med ett riktigt sovrum men det går inte nu så jag tänkte göra en mysig sovhörna istället. Först och främst ska jag köpa plywood och måla och skruva upp på väggen vid sängen för att slippa se de obligatoriska flottfläckarna som alltid blir på väggen man sover mot eller har huvudet. Sen tänkte jag köpa skenor att sätta i taket runt sängen som jag kan hänga något genomskinligt tjusigt tyg i som liksom skärmar av och gör det mysigt. Så himla taggad! Tråkigt att vänta. Måste förmodligen spara pengar också. Vill gärna köpa allt på en gång. Funderar på att köpa sänglampor också att skruva upp på väggen. Finns det några tjusiga månntro?

Dagen har varit så seg. Jag somnade i soffan efter att ha läst massa bloggar om design. Har inte kunnat spela idag för det är något fel på den svenska servern jag spelar på tyvärr. Hoppas de fixar felet snart så jag kan fortsätta questa. Nu ska jag sova. Upp om sex timmar ungefär.

Ovido - Quiz & Flashcards