Alla inlägg den 6 januari 2013

Av mittemellan - 6 januari 2013 22:47

Får ta insomnings om en stund. Alldeles för pigg för att kunna somna på egen hand. En bidragande faktor är förmodligen nervositet. Har inte träffat psykologen på flera veckor. Måste skriva en lapp så jag minns allt jag ska berätta om. Undrar hur det kommer bli när jag berättar att jag åkt taxi, varit på krogen, varit på mellandagsrean, åkt buss, ätit på McDonald's när det va så fullt med folk att vi knappt fick nån sittplats o att jag dessutom varit lycklig. Åh, är så orolig för vad hon ska säga. O vad ska hon säga om att jag vill hoppa från balkongen o skära sönder min kropp o knarka ner mig på vad som helst bara för att slippa känna överhuvudtaget?

Orkar.inte.leva.mer

Av mittemellan - 6 januari 2013 18:01

Vaknade av att telefonen ringde. Klockan ett. På dagen. Jag vet, jag är kass. Kan inte sköta mig längre. Orkar inte ens försöka. Duschade för en stund sen, det va ju bra iaf. Har tvättstugan. Nästan inget rent, så jag inviger mjukisdressen jag fick i julklapp. Tycker den sitter alldeles för tajt. Undrar om jag fick en liten storlek som pik för hur tjock jag är? Drar i tröjan hela tiden. Hoppas det är så mörkt ute så ingen ser hur fet jag är när jag går till tvättstugan.. Jag måste ner i vikt...

Av mittemellan - 6 januari 2013 00:40

Fan va seg jag är här på bloggen. Har velat skriva flera gånger men jag har ändå inte orkat sätta mig o fokusera på att skriva. Gör ett kasst försök nu.

Finaste Thias åkte för en vecka sen o det har varit fruktansvärt. Natten innan han åkte grät jag floder. Jag var så rädd för hur det skulle bli när han försvunnit ur min tillvaro. Mitt i all gråt sa jag "jag vill inte att han ska lämna mig" när jag borrade in mitt huvud i Rickys armar. När Ricky gått hem pratade jag o Thias länge. Det var skönt. Det kändes inte lika fruktansvärt, men det var fortfarande jobbigt. Sorgligt på nåt sätt.

Sen han åkt från mig har jag drömt mardrömmar, sovit alldeles för mycket, varit trött o orkeslös, inte velat göra nåt. Jag bara tänker på honom. Det är så förvirrande. Jag vet inte vad jag känner för honom, ändå känns det som jag inte vill leva utan honom. Jag vet inte om det är kärlek. Starka känslor är det definitivt. Jag vill resa överallt med honom, jag vill festa med honom, se Hobbit med honom, bo med honom. Jag vet att det låter helt sjukt o knäppt. Jag kan inte rå för det. Dumma knasiga känslor...

Han är min drömprins. Han är nog allas drömprins egentligen. Om ni bara visste hur underbart fin han är mot mig. Jag förtjänar inte en så fin karl. Jag sa det till honom. Då bad han att få bevisa för mig att jag visst gör det.

Thias är helt otrolig <3

Ovido - Quiz & Flashcards