Alla inlägg den 7 januari 2013

Av mittemellan - 7 januari 2013 22:47

Tog en atarax förut. Säkert en timma sen. Hände inget. Fortfarande ångest. Fortfarande rädd o ledsen. Jag kunde väl fått somna iaf? Fast jag drömmer bara mardrömmar. Jag vill inte. Ingenting. Det gör bara ont. Har ätit halva burken skumtomtar redan, bara för att ha nåt att göra. Tänka på nåt annat. Fast det som gör ont, det försvinner varken av tabletter eller nåt att äta. Det bara är, hela tiden. Mitt elaka mantra kommer tillbaka. Det är inte speciellt roligt. Försökte göra nåt förut. Dansade. Jag såg i spegeln hur fettet dallrade när jag svängde på kroppen. Så jag slutade. Satte mig att spela tetris istället, men det va heller inte kul. Idag har inget varit kul. Förutom när jag lagade mat. Det var faktiskt roligt.

Ovido - Quiz & Flashcards