Alla inlägg den 9 januari 2013

Av mittemellan - 9 januari 2013 18:47

Allt rasar. Jag orkar inte med mig själv. Å ena sidan vill jag döva med tabletter fast å andra sidan vill jag plågas. Lära mig vara sån här. Låta det vara så o tycka det är okej. Alla mår dåligt ibland. Det är naturligt.
Det kryper i skinnet. Jag vill slita bort det som gör ont. Jag vill skrika ur mig ångesten. Fast det går inte. Känner mig bara larvig om jag ska stå o skrika i min lägenhet. Vet inte vad jag ska göra helt ärligt.

Av mittemellan - 9 januari 2013 14:31

Är ganska nöjd. Kunde ha varit jämnare men jag lär mig fortfarande.

Av mittemellan - 9 januari 2013 12:35

Gick upp vid tio, klädde på mig o drog till affären helt själv. Det gick bra, blev bara lite ångest halvvägs dit. Kändes som alla blängde på mig men lyckades slå bort den tanken genom att fokusera på musiken som spelades i lurarna. Ringde o väckte Ricky. Gick hem till honom o kokade kaffe. Nu spelar han wow o jag knyter ett armband till mig. Det blir rött med vit text. Mitt namn i runskrift. Rätt coolt tycker jag själv.

Saknar Thias jätte mycket o längtar tills vi ses igen. Han bjöd med mig till en vinterspelning. Tror det kommer bli kul. Va länge sen jag såg band spela. Blir nog jobbigt med allt folk men det är en bra övning. En till grej att bocka av sen av saker jag klarat av. För jag tror inte jag inte kommer klara av det. Måste fixa batterier till kameran så jag kan fota Pitbullfarm.

Ovido - Quiz & Flashcards