Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av mittemellan - 10 augusti 2012 20:27

Jag kollade på en ryamatta på dollarstore men den såg billig ut, rätt sunkigt tillverkad, så jag kollar vidare någon annanstans. Köpte penslar, färger o massa tavlor så nu kan jag måla om jag känner för det. Kan va kul att göra annat än att spela.


Träffade min låtsas morfar o han busade massor. Det var kul att se honom sån, för han har varit väldigt nere. Han pratar om att han inte har långt kvar. Det är jobbigt att höra.


Jag har gråtit för jag känner så mycket skuld o jag känner mig som en börda. Jag grät för jag vet inte varför jag finns till, vad jag har för mening i livet.


Ska på kvällspromenad med finaste R. Det behöver jag! Sen ska jag hem o titta på Simpsons. Eller ska jag spela sims? Äsch, det märks väl sen. Tjing.

Av mittemellan - 10 augusti 2012 10:08

Jag ska inte klaga, känner mig ganska pigg för att ha sovit så lite. Kokade ägg till frukost. Såna där med brunt skal. Varför smakar de bättre än de med vitt skal? Ytterst märkligt.


Idag ska jag åka o kolla i affärer med en god vän. Jag hoppas att tallrikarna jag spanat på har kommit in nu, annars får jag nog köpa några andra för jag är less på de jag har.

Av mittemellan - 10 augusti 2012 03:49

Sjuttioelfte gången jag vaknar nu. Startade ett avsnitt. Roligare o lyssna på nåt annat än tystnaden. Är förresten jätte sugen på hallon. Har i frysen, men kan inte gärna trycka frysta hallon mitt i natten. Nej, det får bli nån annan gång.


Det hade varit trevligt om jag kunde somna om men det verkar inte som det o jag vill inte ta en imovane för då kommer jag va trött hela dagen.


Nej nu ska jag kolla på avsnittet.

Ovido - Quiz & Flashcards