Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av mittemellan - 29 augusti 2012 18:44

Det blev en ljusgrön fluffig filt från rusta för 99 kr. Hittade fina garnnystan också! Ska sticka ett par fingervantar till en vän, sen blir det nog ett par pulsvärmare. :-)


Sitter o äter hemlagad palsternacks- o broccolisoppa. Den är rätt god. Sjukt god för att bara innehålla 97 kcal/port. :-D


Köpte en julklapp till en vän idag, fasen vilket flyt jag har! Kommer inte va luspank i december iaf :-D

Av mittemellan - 29 augusti 2012 15:50

Jag ska åka o köpa en gosig filt att ha i höst! Kul! Hoppas hitta garn i mysiga färger också så jag kan sticka vantar o sockor. :-D

Av mittemellan - 29 augusti 2012 13:16

Igår lagade jag champinjonsoppa. Bjöd polarn på det till lunch idag :-) Så gjorde jag en kalorisnål efterrätt på äpple o yoghurt.
Idag blir det broccolisoppa.

Ovido - Quiz & Flashcards