Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av mittemellan - 12 augusti 2012 23:02

Jag har suttit o ältat gammal skit med min vän. Fällde massvis av tårar o gapade en massa. Känner mig nästan mer trasig nu efteråt. Kanske för att jag känner skuld för att jag känner som jag gör. Jag tycker att jag är orättvis mot min mamma när jag säger att det inte känns som hon älskar mig. Dels för att jag inte säger det till henne o så för att.. ja, jag vet inte. För att hon är min mamma o det är fult att säga så. Fast jag känner så.. Fy va tomt det känns. Jag känner mig fruktansvärt ensam o i stort behov av en mamma som ger mig all den uppmärksamhet jag behöver.


Jag blev av med mitt hår ändå! Det känns galet skönt att få tillbaka stubben på huvudet. Luftigt. Jag tror till o med att jag känner mig.... fin.


Nu ska jag krypa ner i min säng o titta på Simpsons. Är på säsong 3, snart fyra. Sakta men säkert tar jag mig igenom hela serien ;)

Av mittemellan - 12 augusti 2012 12:41

Det blir ingen klippning idag. Så tråkigt! Jag såg verkligen fram emot att bli av med det här håret, men jag får visst dras med det ett tag till. Eller! Om en annan vän bara kan ta trimmern över hela huvudet. Fasen att jag inte har en egen trimmer. Borde kosta på mig en, iaf om jag måste fortsätta med tabletterna. Svettas som en tok om huvudet pga dem, tyvärr.


Nu ska jag ringa lite samtal, så vi hörs. Hejs.

Av mittemellan - 12 augusti 2012 10:30

Igår skar jag mig i fingret. Det svider fortfarande.


Jag lyssnar på In Flames på Spotify. Riktigt bra musik.


Annars händer inte mycket. Softar i väntan på att klockan ska bli ett så ska jag möta upp en polare o dra hem till en annan o klippa mig. Känns gött o få ta bort kalufsen, det behöver jag!


Ha en fin dag.

Ovido - Quiz & Flashcards