Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av mittemellan - 22 augusti 2012 20:43

Blev bjuden på fika hos min bff ^_^ Mysigt!
Vi sitter o kollar på kläder från en sida i usa. Sjukt snygga byxor. Jag försöker övertala honom att beställa för han behöver unna sig kläder :D


Min psykolog fattade inte när jag försökte förklara va läkaren sagt men sen sa hon att det är en stafett-läkare så det kan va lite det som gjorde att det inte blev någon längre sjukskrivning. Får väl samla mod till mig tills den andra läkaren ringer, han som jag gillar.


Iaf så fick jag massor med uppgifter att göra denna o nästa vecka. Allt som är jobbigt ska jag skriva om på pappret o göra. Utsätta mig för så mycket jag orkar.

Av mittemellan - 22 augusti 2012 10:46

Ignorerade mina första fem alarm. Klev upp nån gång efter åtta. Gjorde iordning frukosten o satte mig att kolla på avsnitt. Tror jag är på 7e säsongen. Ägnar alldeles för mycket tid att spela o för lite till avsnitten. xD


Håller på med andra koppen kaffe nu o lyssnar på spotify radio. Ska spela tetris.


Halv fyra kommer min psykolog. Jag tror jag borde prata om sjukskrivningen för vi måste styra upp detta. Soc gillade inte att jag inte fick långtidssjukskrivning. Tur att nån fattar att jag inte blir frisk på tre månader. (för då hade jag väl blivit det nu, så länge som jag varit sjukskriven)


Kaffet kallnar!

Av mittemellan - 22 augusti 2012 00:24

A hämtade upp mig som planerat. Vi pratade hela vägen in till stan. Hon pressade ur mig sånt jag inte vill prata om, o då kände jag mig obekväm o svag o sämst så jag grät. Jag vill inte va ivägen, ta plats, synas o belasta andra med mig o mina problem. Hon skällde på mig, på ett snällt sätt. Men så verkade hon förstå att jag inte kommer ringa när jag får så där, att jag mår dåligt o så. Så hon ska börja ringa mig. Kanske varje dag. Jag förstår att hon brinner för sitt jobb, annars hade hon inte varit som hon är.
Jag fick veta idag att det kommer kosta ungefär 2200 o laga tänderna. Hoppas allt är klart sen så jag kan få tandförsäkring o betala varje månad ist för hutlösa priser i tid o otid. Ska lämna in den här räkningen jag fick idag bara. Typ 800 bara för jag bet av en bit tand när jag åt fil o musli. Skräptänder. Hoppas soc godkänner. Det var akut så jag håller tummarna.


Har väl inte så mycket att skriva mer än att jag kollat på massa underkläder på nätet o är sugen på att uppdatera troslådan. xD

Ovido - Quiz & Flashcards