Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av mittemellan - 21 augusti 2012 08:41

Vände o vred mig i sängen hela natten. Vid fyra gick jag på toa sen låg jag i sängen o skrev. Åt fil med linfrön p drack en kopp te vid halv sju. Spelade lite tetris. Fick ångest över fläskmagen o att jag gnäller men inte gör nåt aktivt för att sluta må dåligt över kroppen. Mediterade, kramade mig själv. Tränade faktiskt lite. Inget att hurra för, men jag svettades iaf. Bättre o göra lite, än ingenting alls.


Det suger att allt gott sätter sig på mig. Igår blev jag så ledsen. Fick två jätte fina linnen av en vän, men jag är för fet för dem. :( Jag önskar jag kunde tro mig själv om jag säger att jag ska gå ner den här gången. Så fort jag är ensam tröstäter jag. Jag kan inte kontrollera mig med mat när jag är ensam. Fast jag har en matdagbok numera. Det gör ont att skriva i den varje gång jag äter. Ändå åt jag ett halvt paket digestive vid datorn igår istället för lunch.


Nu måste jag göra mig redo för att träffa min hemstödjare. Hejs.

Ovido - Quiz & Flashcards