Alla inlägg den 7 maj 2013

Av mittemellan - 7 maj 2013 22:38

Varför han fortfarande tar min energi vet jag inte. Varför kan jag inte släppa vissa personer? Sådana jag ändå inte vill ha kontakt med.
Idag råkade jag snubbla över en gammal kärlek på ansiktsboken. Klickade lite fast jag egentligen inte ville. Hittade hans tjej. Hon har lagt upp nya bilder sen sist. Dey var ändå minst ett år sen jag kollade hennes sida. Hon är tjockare än mig. "Det ska väl du skita i" tänker ni säkert nu. Jag håller med men det är inte så lätt. För när jag var med den här killen så var han fortfarande helt fixerad vid sitt ex. Han pratade ofta om henne och hur smal och fin hon var. Han tyckte om hennes små bröst och synliga ryggrad och revben. Han sa vid några tillfällen att jag skulle vara finare om jag blev smal som hon. Han ville heller inte ingå i ett förhållande med mig som jag såg ut då. Sakta krossade han mig. Min självkänsla har alltid varit låg men han tryckte ner den ytterligare. Det gör fortfarande ont i de sår han har gjort i mig. Det är så konstigt att han fortfarande betyder så pass att jag vill bevisa för honom att jag duger och så vill jag bli galet smal för att köra upp det i röven på honom och skrika att du får aldrig mig. Jag är för bra för dig. Jag förstår inte hur en människa kan vara så elak och okänslig. Jag hoppas att han behandlar sin tjej med respekt och att hon inte tar hans skit.

På tal om fläsk, jag försöker ta en promenad varje dag och försöker sluta med godis. Senare ska jag prova på att gymma för ryggens skull. Jag tänker på det min kp sa till mig. Att om man inte gör något för att gå ner i vikt då ska man inte pipa om hur tjock man är. Sköning. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards