Alla inlägg den 12 maj 2013

Av mittemellan - 12 maj 2013 19:38

Tränade armarna men de är satans möra sen igår så det gick inte mer än tio minuter. Då började jag träna röven istället. Inte lika ont i den så det gick betydligt bättre. Min motivationstjej peppade på sms så jag känner mig rätt taggad för morgondagen.

Av mittemellan - 12 maj 2013 16:54

Snabbdammat, dammsugit och diskat.
Bara träningen kvar sen kan jag slappa innan middagen.

Av mittemellan - 12 maj 2013 16:11

Idag har jag gått 6km. Det är inte tillräckligt. Jag borde gå en mil för jag vill bli så smal så smal. Ska träna med hantlar till tung musik. Helst vill jag ut och gå igen men mina ben är möra efter så mycket promenader under veckan. Känner mig misslyckad fast jag är duktigare än vad jag varit på länge. Jag ger mig inte, jag vill nå mitt mål. Tror mitt delmål är 76kg. För så mycket vägde jag för knappt ett år sen och då tyckte jag att jag var så tjock så tjock.

Har ätit kvarg och blåbär till mellanmål. Ska koka ägg till middag. :-P

Ovido - Quiz & Flashcards