Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Seg morgon

Av mittemellan - 22 augusti 2012 10:46

Ignorerade mina första fem alarm. Klev upp nån gång efter åtta. Gjorde iordning frukosten o satte mig att kolla på avsnitt. Tror jag är på 7e säsongen. Ägnar alldeles för mycket tid att spela o för lite till avsnitten. xD


Håller på med andra koppen kaffe nu o lyssnar på spotify radio. Ska spela tetris.


Halv fyra kommer min psykolog. Jag tror jag borde prata om sjukskrivningen för vi måste styra upp detta. Soc gillade inte att jag inte fick långtidssjukskrivning. Tur att nån fattar att jag inte blir frisk på tre månader. (för då hade jag väl blivit det nu, så länge som jag varit sjukskriven)


Kaffet kallnar!

 
 
Linnea

Linnea

22 augusti 2012 11:37

Sv: Ja, jag drat mig också för att kontakta folk och jag gör det nästan aldrig utöver möten osv. Ja, har också fått veta att jag verkligen ska höra av mig, men jag gör det sällan. Ja, men det känns lite taskigt att störa dom på sin fritid, särskillt min extra-lärare som inte ens jobbar som "psykolog" om du förstår vad jag menar. Jag ska försöka med det! Kram!:)

http://www.harviljamenintekraft.blogg.se

mittemellan

22 augusti 2012 13:17

Jo, det är sant. Men jag tror inte hon har nåt emot att du hör av dig, jag tror nog snarare hon blir glad. :) Vad är hon för extra-lärare om jag får va nyfiken? :) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittemellan - 12 oktober 2013 03:27

Det är bara kaos. Allting är så himla fel, jag vet inte hur jag ska orka med livet. För att överhuvudtaget orka andas (jag lovar, det är så illa nu) gör jag massa dumheter. Inte törs jag tala om det för någon heller. Det blev så himla dumt allting i ...

Av mittemellan - 24 september 2013 09:16

Sitter på balkongen med en cigg och en kopp te. Solen skiner och gör höstmorgonen lite varmare. Trivs rätt bra i nuet. Så fort jag går in igen är det dags att rensa på bordet för om en timme kommer bs och utvärderar schemat. ...

Av mittemellan - 21 september 2013 11:34

Nu är det höst och jag stickar på. Nu är det ett sött hålmönster som gäller. Övar på sånt jag inte är speciellt bra på. Har lite idéer för att kanske göra ett helt eget mönster till sockor och vantar. Vore himla roligt att utveckla det enda jag är fa...

Av mittemellan - 12 september 2013 02:04

Vilken oreda det är i huvudet. Jag grubblar på allt nu. Ofta tänker jag på tösen som det aldrig kommer hända nåt mer med men som jag ändå inte kan släppa helt och gå vidare. Fan. Vi ses ofta vilket emellanåt gör mig galen. Jag vill krama om henne, hå...

Av mittemellan - 10 september 2013 00:41

Ska jag skriva om mat, motion och hälsa i allmänhet. Ska jag berätta om mina tankar om Bubbelflickan. Ska jag prata om missbruk. Eller ska jag helt enkelt bara vara tyst? ...

Ovido - Quiz & Flashcards