Alla inlägg den 14 september 2012

Av mittemellan - 14 september 2012 21:48

Lukten (för man kan väl inte kalla det stank om man tycker det luktar rätt okej?) slog emot mig när jag klev innanför dörren till min lägenhet. Jaha, tänkte jag, det är väl så här jag ska leva nu helt enkelt. Jag måste finna sinnesro för jag kan inte förändra tillvaron. Inte just nu.

Jag var iväg o va social idag igen. Det gick skit i början men när damerna som intresserar sig för handarbete kom blev det lättare o jag kunde börja ta plats. Jag har svårt för det. Vill helst krypa ihop till en boll o hoppas att ingen ser mig. Fast det går framåt. Jag har trots allt varit där tre gånger på en vecka. Det är stort.

Jag o en mysig kvinna satte oss i sofforna o stickade. Det var jätte mysigt att bara sitta så. Inga krav. Bara två kvinnor som delar samma intresse.

Jag har druckit massa te med honung. Det hjälper inte alls, jag tror det är ett påhitt det där. Inte är det speciellt gott heller. Fast jag dricker mer te än innan o det är mysigt nu när det är kyligt ute.
Jag känner mig fruktansvärt ensam.
Nu ska jag sippa på mitt te. Hoppas ni får en fin helg. Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards