Alla inlägg den 22 september 2012

Av mittemellan - 22 september 2012 23:13

Efter promenaden fastnade jag hos min vän. Vi drack kaffe o pratade o kollade på teve o myste med tända ljus. Det blev kväll o hon frågade om jag ville äta kvällsmat med dem; sallad o ostar. Jag har inte direkt ätit nåt vettigt sen gröten imorse så jag tackade ja. Lätt värt! Så sjukt gott att bli bjuden på hennes sallad, hon gör den så bra.


Vi kollade lite på Avatar som går på fyran men jag blev trött o ville gå hem, så hon följde mig o nu sitter jag här.


Tänkte lyssna på musik o knyta färdigt ett armband jag började med förut.

Av mittemellan - 22 september 2012 08:50

Idag ska jag på promenad med en vän, tror det blir på eftermiddagen så om jag städar nu så behöver jag inte tänka på det sen.


Igår hjälpte jag en annan vän att städa, han har inte samma ordning som jag har. Jag har väntat o längtat länge på att han skulle ta tag i sin lägenhet o börja städa. Jag dammade o dammsög. Noga noga, fint ska det bli! Sen blev vi oense när jag tyckte han fuskstädade. Fast han gjorde det sen o vi blev sams.


Drömde massa mardrömmar inatt igen.. Det är jobbigt, det känns så verkligt. Fortfarande. Jag vet att jag är vaken, men jag är ändå rädd.


Jag knöt tre armband igår av bara farten. Min nya favoritsysselsättning framför datorn!


Dags för morgonrutinerna nu, men vi hörs. Trevlig helg på er alla.

Ovido - Quiz & Flashcards