Alla inlägg den 10 juni 2013

Av mittemellan - 10 juni 2013 23:13

Har blivit bjuden på fest på midsommar. Det är såklart kul att få vara med i gemenskapen men jag vet inte vad jag ska ha på mig och jag gör det till världens grej. Jag vill inte gå för jag har inget att ha på mig. Fast det spelar nog ingen som helst roll om jag kommer dit uppsnofsad från topp till tå eller om jag har mjukisbyxor på.

Ska träffa min boendestödjare på torsdag så jag ska be om hjälp då. Skulle vilja ha klänning men det känns så förbannat överdrivet. Om jag nu skulle välja det måste jag köpa skor. Eller iofs har jag ett par grymtsnygga kilklackar jag skulle kunna ta men det måste ju passa till klänningen isf. Äh, får fundera och prova kläder.

Idag fick jag många fina kommentarer om att jag var fin. Det var kul att så många gillade min håruppsättning eftersom jag tvekade så innan jag gick hemifrån.

Ovido - Quiz & Flashcards