Alla inlägg den 17 juni 2013

Av mittemellan - 17 juni 2013 23:49

Jag har ingen ork att gå till ama mer. Det är jätte jobbigt att ha tider att passa för stressen och ångesten blir värre. Fast det är bra att lära sig. Att sakta komma tillbaka till arbetslivet. Det fattar jag men det är inte alltid så enkelt.

Idag spontanåkte jag och en kompis till stan. Jag letade efter en bh i alla affärer. Ingen passade. Jag hade gett upp, sen tog jag en sista sväng till provrummet och fick på mig en som passade. Belönade mig med tre par trosor.

Provade en klänning idag. Jag passar inte i klänning. Ger upp den idén. Får va butch for life. Men det är skönt.

Ska försöka sova nu. Är jätte hungrig och ganska pigg så det blir nog en del avsnitt innan jag lyckas somna men jag har laddat ner en bok till mobilen så jag har nåt att pyssla med om jag inte kan sova.

Ovido - Quiz & Flashcards