Alla inlägg den 13 juni 2013

Av mittemellan - 13 juni 2013 21:56

Så, jag har en kompis som överdriver och missförstår allt. Jag gjorde en statusuppdatering om att jag är sjuk och genast får jag sms att om jag inte kommer till hennes dotters skolavslutning måste jag smsa henne om det. Jag blev helt ärligt irriterad på henne. Varför antar hon att jag inte kommer bara för det och varför tror hon att jag inte berättar om det blir ändrade planer? Tror hon så lite om mig? Att jag skulle dissa ett litet barn bara för jag är hängig och mår skit när jag hela tiden får höra att jag betyder så mycket för henne? Nej, alltså nej. Jag vet inte vad jag ska säga, mer än att jag blir trött på att hon drar egna slutsatser. Och alla dessa capslock och punkter. Tröttsamt.

Jag är förkyld, har mens, mår dåligt i största allmänhet. Inget nytt på tyska fronten.

Dags för sängen efter lite tandborstning och annat skoj. Hejpa.

Ovido - Quiz & Flashcards