Alla inlägg den 9 juni 2013

Av mittemellan - 9 juni 2013 22:56

Jag har inte kunnat sluta tänka på en tröja jag såg idag. Jag vill verkligen ha den! Har nästan noll på kontot men vafan, kommer mer pengar.

Av mittemellan - 9 juni 2013 16:06

Va på stan med en kompis. Hon hjälpte mig att köpa nya linnen i galet skrikiga färger. Det var billigt så jag köpte tre stycken. Det värsta är orange. Rätt snyggt på faktiskt. Mycket bättre än jag trodde. Nöjd. Har lite kläder kvar hos Thias, men har glömt vad för nåt. Verkar som att det är en del överdelar, eller hade jag verkligen så dåligt med kläder? Nu har jag så jag klarar mig något sånär iaf. Ska definitivt snurra runt på stan fler gånger. Måste ha mer nytt. Nästan alla byxor (som jag tycker om) är trasiga och jag behöver ha en ny jacka och sandaler.

Vi fikade på Wayne's. Tog med kopparna ut o rökte på en parkbänk i solen. Asmys!

Det här med vikten går sådär. Jag har kommit igång med promenader igen iaf. Fyra gånger denna vecka och med de nya byxorna jag köpt är det faktiskt roligare att gå så det kommer bli mer nästa vecka.

Nu väntar jag på att min killkompis ska komma hem så jag kan leka med honom.

Ovido - Quiz & Flashcards