Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av mittemellan - 3 augusti 2013 11:53

Berättade för mitt boendestöd att jag dricker alkohol för att slippa må dåligt över det som hänt och hon skällde ut mig. Sa att jag får sluta med dem fjortisfasonerna och rida ut stormen istället för annars blir det aldrig bättre. Det vet jag. Hon vet att jag vet. Därför blev hon så arg. Hon kan inte förstå varför jag är sån här. Varför jag medvetet gör sånt som jag vet gör mer skada än nytta. Så satte hon sexförbud på mig. Hon tror att det blir värre om jag har sex med någon oavsett vem det är. Det är sant. Jag mår dåligt efter. Men alla förbud gör mig mer triggad.

Igår va jag på promenad. 6km ungefär. Helt okej. Tyvärr är jag fetare än nånsin. Vet inte vad som hänt. Min spegelbild visar en jävligt fet ful tjej och vågen visar på viktnedgång. Jag förstår inte. Jag orkar inte.

Ovido - Quiz & Flashcards