Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av mittemellan - 14 augusti 2013 15:30

Av mittemellan - 14 augusti 2013 14:55

Jag är med en så jävla fin tjej. Tycker om henne massor.

Av mittemellan - 14 augusti 2013 04:45

Vägde och mätte mig nyss. Jag har bokfört med nya appen i tre dagar (fjärde börjar idag) och redan tappat 2,9 kg. What's up with that? Dessutom ska jag ha mens för fyra dagar sen så jag borde va tyngre nu. Förmodligen vattenvikt då. Annars vet jag inte vad det är för fel. Jag vill inte fira detta förrän jag är säker på vad det är.

Iallafall, igår slarvade jag massor med maten. Jag åt inte förrän vid fem, halv sex. 200g chili con carne. Halv nio gick jag över till en polare och då blev jag jättesugen på godis så vi drog iväg och köpte ca 200g lösgodis. Tryckte i mig allt innan jag gick hem och la mig. Så, jag fastade i mer än 20h om man räknar med timmarna jag sov. Jag är inte mycket för fasta eftersom det ofta resulterar i hets men efter promenaden och cyklingen va jag inte sugen på att äta. Men idag ska jag äta mer. Vill iallafall komma upp i de 1100 kalorier om dagen som är planen.

Ovido - Quiz & Flashcards