Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av mittemellan - 18 augusti 2013 18:23

Sov till tolv idag. Gick och la mig vid sju imorse. Ringde min bästis (fånigt ord jag vet) och tvingade ut honom på en mindre mysig sju kilometers promenad. Det var kallt, blåsigt, mulet och det kom regnstänk på hemvägen. Men vi gjorde det! Jag åt alldeles för mycket inatt. Massa gott. Har gått upp 0.2 kg. Hoppas det går neråt igen. Vill inget hellre än att bli smal. Börjar bli rädd för mat. Jag vet att det är ologiskt, man måste äta varje dag osv. Det är så mycket lättare att bara ta något litet istället för att laga mat. Dumt. Idag har jag bara ätit skorpor och druckit pepsi max och kaffe. Ska försöka värma en matlåda innan klockan blir sju och det är för sent för middag.

Ska bara sticka lite mer. Det är så avkopplande.

Ovido - Quiz & Flashcards