Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av mittemellan - 16 augusti 2013 14:22

Det blev ingen mil, men sex kilometer iallafall. Jag är inte helnöjd men det är okej. Kan bli en promenad senare, klockan är ju ingenting än.

Ikväll ska en polare komma över och kolla på film. Ska fixa något gott till bara. :-)

Av mittemellan - 16 augusti 2013 12:02

En tjej som jobbar på Fritiden frågade om jag varit ute och gått mycket. Ja, sa jag. Hon sa att hon ser det på mig och drog med blicken från fötterna till huvudet. Men det är ju bara två kilo, sa jag. Men det syns, och det räcker nu, sa hon. Jag blev iallafall lite glad och det kändes super enkelt att cykla hem.

Av mittemellan - 16 augusti 2013 08:14

Jag avstod från mat fram till klockan tre-fyra kanske. Då åt jag en matlåda jag gjort för nån vecka sen. En helt normal portion som jag blev proppmätt av. Var inte hungrig något mer den dagen. Men, som vanligt när det finns något gott hemma måste jag bara ha det så jag åt en halvliter glass. Halv ett på natten. Det borde ha slutat där. Det hade inte varit hela världen. Jag gick ut i köket och gjorde fyra knäckebröd med ett halvt paket bacon på. Jag ville ha mer! Vad fanns det? Rotade runt i skafferi, kyl och frys. Hittade lite blåbär i en låda. Tog dem, hällde på kokos och krossad mandel på. Åt dem medan de var frusna fast det ilade i tänderna. Jag känner mig så dålig. Att jag föll för frestelsen. Jag har gått upp 0.4kg Det är ändå ganska okej. Blir en lång promenad idag som straff. Sen har jag hela helgen på mig att styra upp detta för det får inte peka upp något mer.

Ovido - Quiz & Flashcards