Alla inlägg under augusti 2012

Av mittemellan - 3 augusti 2012 12:35

Jag tog en imovane innan jag la mig. Den hjälpte inte alls. Vände o vred mig i sängen i flera timmar. Lyssnade på ljud från de andra lägenheterna. Fick för mig att dörrklockan skulle ringa. Att nån otäck typ skulle stå utanför. Ibland tyckte jag att jag hörde att nån klättrade på min balkong. Måste ha varit ett jävla trauma eftersom jag fortfarande mår dåligt av det.


Lyckades iaf somna! Vaknade nån gång innan första alarmet ringde. Gick upp, satte på vattenkokaren, valde tesort, hällde upp fil o musli i en skål o åt frukost i soffan. Med tända doftljus. Helt okej morgon. Fast jag va galet trött. Ringde o väckte R. Nu är jag över på kaffe.


Tror jag flyttar hem datorn på måndag. Måste fixa Internet först.


Klart jag har det jävligt kämpigt med att flytta hem igen men jag klarar det hundra gånger bättre än jag trodde!

Av mittemellan - 2 augusti 2012 23:42

Bar hem ännu mer saker. Stannade kvar i min lägenhet. Plockade in grejer, försöker styra upp bland oredan. Det har varit jobbigt. Glömde att äta, blev akuttrött. Satte mig i soffan med en yoghurt. Sen orkade jag inte göra mer. Får försöka imorn igen.


Är ledsen. Försöker att inte tänka. Har kämpat för att inte skada mig. Hetsade i mig yoghurtgodisar. Fick sockerkick.


Ska leta fram min tandborste o tandkräm, dags att försöka sova. Själv. Första gången på ett halvår. Fy fan.

Av mittemellan - 2 augusti 2012 08:49

Allt känns bara så meningslöst. Noll livsglädje.

Av mittemellan - 1 augusti 2012 16:36

Hela dagen har varit skum. Vet inte hur jag ska förklara.. Jag gör saker, precis som vanligt, samtidigt spelas en rad olika scener upp i huvudet. Det är mest händelser ur mitt liv som jag glömt/förträngt. Verkligheten o de här drömmarna (?) blandas ihop till en gegga som gör att jag inte känner att jag har kontroll. Det var värst när jag lagade mat. Jag var liksom inte där o plötsligt va maten klar. Det gick att äta men det kändes bra märkligt.


Jag har packat ihop mer saker. Jag hade visst tagit hit mer än jag visste. I morse tänkte jag att inatt ska jag sova hemma, men nu under dagen känner jag inte riktigt så. Vi får se framåt sängdags.


När vi städade idag hittade R massa pengar som vi inte visste om, så ikväll blir det hämtmat. Gött mos!

Ovido - Quiz & Flashcards