Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Gå vidare

Av mittemellan - 4 augusti 2013 23:11

Helt utan vidare skriver han till mig på chatten. Han är artig. Säger att jag får komma på kaffe nån dag för nu har han gått vidare. Han har börjat med dejtingsidor. Pratar med en tjej. Det gjorde ont i mig att läsa det men jag vet inte på vilket sätt. Tror inte att det är kärlek, mer som att man vill äta kakan och ha den. För sig själv. Äh, jag vet inte men jag skrev till honom att jag inte tror att jag klarar av att umgås nu. Det är så mycket som är kaos och jag är rädd att om jag träffar honom nu så kommer jag försöka ta tillbaka honom.

Helgen har varit soft i övrigt. Mycket promenader, serier och vila. Några öl har jag druckit fast jag inte fick men jag blev inte direkt påverkad.

Nu ska jag sova, ska upp aptidigt imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittemellan - 12 oktober 2013 03:27

Det är bara kaos. Allting är så himla fel, jag vet inte hur jag ska orka med livet. För att överhuvudtaget orka andas (jag lovar, det är så illa nu) gör jag massa dumheter. Inte törs jag tala om det för någon heller. Det blev så himla dumt allting i ...

Av mittemellan - 24 september 2013 09:16

Sitter på balkongen med en cigg och en kopp te. Solen skiner och gör höstmorgonen lite varmare. Trivs rätt bra i nuet. Så fort jag går in igen är det dags att rensa på bordet för om en timme kommer bs och utvärderar schemat. ...

Av mittemellan - 21 september 2013 11:34

Nu är det höst och jag stickar på. Nu är det ett sött hålmönster som gäller. Övar på sånt jag inte är speciellt bra på. Har lite idéer för att kanske göra ett helt eget mönster till sockor och vantar. Vore himla roligt att utveckla det enda jag är fa...

Av mittemellan - 12 september 2013 02:04

Vilken oreda det är i huvudet. Jag grubblar på allt nu. Ofta tänker jag på tösen som det aldrig kommer hända nåt mer med men som jag ändå inte kan släppa helt och gå vidare. Fan. Vi ses ofta vilket emellanåt gör mig galen. Jag vill krama om henne, hå...

Av mittemellan - 10 september 2013 00:41

Ska jag skriva om mat, motion och hälsa i allmänhet. Ska jag berätta om mina tankar om Bubbelflickan. Ska jag prata om missbruk. Eller ska jag helt enkelt bara vara tyst? ...

Ovido - Quiz & Flashcards