Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Var så jädrans onödig igår

Av mittemellan - 16 augusti 2013 08:14

Jag avstod från mat fram till klockan tre-fyra kanske. Då åt jag en matlåda jag gjort för nån vecka sen. En helt normal portion som jag blev proppmätt av. Var inte hungrig något mer den dagen. Men, som vanligt när det finns något gott hemma måste jag bara ha det så jag åt en halvliter glass. Halv ett på natten. Det borde ha slutat där. Det hade inte varit hela världen. Jag gick ut i köket och gjorde fyra knäckebröd med ett halvt paket bacon på. Jag ville ha mer! Vad fanns det? Rotade runt i skafferi, kyl och frys. Hittade lite blåbär i en låda. Tog dem, hällde på kokos och krossad mandel på. Åt dem medan de var frusna fast det ilade i tänderna. Jag känner mig så dålig. Att jag föll för frestelsen. Jag har gått upp 0.4kg Det är ändå ganska okej. Blir en lång promenad idag som straff. Sen har jag hela helgen på mig att styra upp detta för det får inte peka upp något mer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittemellan - 12 oktober 2013 03:27

Det är bara kaos. Allting är så himla fel, jag vet inte hur jag ska orka med livet. För att överhuvudtaget orka andas (jag lovar, det är så illa nu) gör jag massa dumheter. Inte törs jag tala om det för någon heller. Det blev så himla dumt allting i ...

Av mittemellan - 24 september 2013 09:16

Sitter på balkongen med en cigg och en kopp te. Solen skiner och gör höstmorgonen lite varmare. Trivs rätt bra i nuet. Så fort jag går in igen är det dags att rensa på bordet för om en timme kommer bs och utvärderar schemat. ...

Av mittemellan - 21 september 2013 11:34

Nu är det höst och jag stickar på. Nu är det ett sött hålmönster som gäller. Övar på sånt jag inte är speciellt bra på. Har lite idéer för att kanske göra ett helt eget mönster till sockor och vantar. Vore himla roligt att utveckla det enda jag är fa...

Av mittemellan - 12 september 2013 02:04

Vilken oreda det är i huvudet. Jag grubblar på allt nu. Ofta tänker jag på tösen som det aldrig kommer hända nåt mer med men som jag ändå inte kan släppa helt och gå vidare. Fan. Vi ses ofta vilket emellanåt gör mig galen. Jag vill krama om henne, hå...

Av mittemellan - 10 september 2013 00:41

Ska jag skriva om mat, motion och hälsa i allmänhet. Ska jag berätta om mina tankar om Bubbelflickan. Ska jag prata om missbruk. Eller ska jag helt enkelt bara vara tyst? ...

Ovido - Quiz & Flashcards