Alla inlägg den 2 november 2012

Av mittemellan - 2 november 2012 23:46

Ska jag skylla på tabletterna eller är det mig det är fel på? Jag vill säga att allt är tabletternas fel, men det tror jag inte. Jag tror inte ens att de har någon inverkan på hungern. Jag vill nog bara tro det för det känns bättre när jag sitter med en smörgås eller en andra skål soppa. Jag hatar att jag gått o blivit så svag helt plötsligt. Eller, plötsligt var väl att ta i. Jag har alltid varit fet. Nu har jag så högt bmi att jag är inom ramen för fetma så, yeay. ÄNDÅ trycker jag massa knäckebröd till teet nu nästan mitt i natten. Det ska inte ätas efter 19 på kvällen!! Jag har haft ganska bra rutiner men de fuckar jag nu när jag håller på att äter mackor mitt i jävla natten o så grinar jag ändå över att jag bara blir fetare o fetare. Jag vill kanske inte va smal som ett skelett, men det vore trevligt att inte ha värsta hängbuken osv. Eller, jag skulle kunna stå ut med feta armar o ben, bara magen är platt. Skulle se för hemskt ut, men jag skulle få känna hur det känns med en platt mage iaf. Fast det är bara ruttna idéer o en jävla massa bortförklaringar. Man kan inte äta o grina sen. Antingen gör man nåt åt det eller så accepterar man sin kropp.

Jag gör ingetdera. Kan inte.

Bullshit.

Men jag vet inte hur man gör.

Sluta ät då.

Men jag vill inte svälta mig.

Men hur tänkte du bli smal då?!


Varför är jag så jävla ful o fet o alla andra så himla fina? Till o med feta tjejer är finare än mig. Alltså, man behöver inte va smal för att va snygg. Jag är både fet o ful. Så sjukt irriterande. Men nu måste jag ta mina pills så jag kommer upp nångång imorn.


ps; pratade lite med en snubbe idag. Vi bor väl inte direkt långt ifrån varann. Han verkar trevlig. Så där så man kan sitta i hans kök o dricka kaffe trevlig liksom. Vi kommer fortsätta snubbla på varann eftersom vi hänger på samma ställe. Kunde va kul o kanske bli bekanta. Har så svårt att snacka med folk. Fast det verkar han också så det kan ju passa bra :P

Av mittemellan - 2 november 2012 12:41

Jag vaknade alldeles försent. Släpade mig ur sängen o skyndade mig på med kläder o i med tabletter o borsta tänderna fort. När jag stod ute o väntade på skjutsen tänkte jag att jag kanske inte skulle bli hämtad så jag ringde hsA. HsH kom o hämtade mig ganska snart så jag väntade inte så länge.

Sitter fortf på socialpsykiatrin. Har hunnit med kaffe o spel. Hoppas jag blir hämtad snart, är jätte trött o hungrig. Inte ätit sen igår kväll.

När jag kommer hem ska jag koka te :-)

Ovido - Quiz & Flashcards