Alla inlägg den 23 november 2012

Av mittemellan - 23 november 2012 17:33

Försov mig imorse igen. Börjar bli en ful ovana. Avbokade iaf skjutsen. Duschade, åt upp de sista flingorna, fixade håret, borstade tänderna o hämtade in cykeln från balkongen. Var stressad även denna morgon så jag glömde ta på mig sjalen. Det var kallt att cykla i motvind utan en värmande sjal, men jag hade musiken iaf. Ångesten blev jobbig efter halva vägen. Jag tyckte jag tog mig fram för fort o det va mycket bilar ute. När jag va nästan framme så mötte jag han med de bruna ögonen. Han hade också cyklat. Jag parkerade min cykel under tak o gick in. Köpte en kaffe som vanligt. Jag o han o eleven satte oss vid bordet o spelade kort. Jag gillar eleven för han är jätte trevlig o rolig. Vi kan liksom driva med varann på en schysst nivå. Såna människor är bäst. När det inte blir för mycket.
Jag hade otur i spel hela tiden. Blev sur som fan. Så kom det några fler o spelade o pratade. Det va trevligt.
Han med ögonen ville ut ikväll men visste inte om han har nån att gå med. Jag sa att om jag kunde så hade jag följt med. Det hade varit kul, tror jag. Men jag klarar inte krogen. Törs fan inte. Va för länge sen jag va ute.
Istället sitter jag hemma o kollar på dexter. Det är iofs spännande o underhållande men det hade varit tio gånger roligare att umgås med folk. Eller hade det det? Jag är ju rädd för nya människor. Märkligt. Jag vet inte vad jag vill. Säkert bara göra nåt utöver det vanliga.
Han som kanske skulle komma imorn har inte hört av sig nåt idag. Som vanligt då.
Jag borde gå ner i tvättstugan o kolla om det va imorn jag ska tvätta. Lite bättre koll tack!

Ovido - Quiz & Flashcards