Alla inlägg den 28 november 2012

Av mittemellan - 28 november 2012 22:16

Köpte mer garn idag. Vet inte va jag ska göra. Sånt kan jag inte komma på när jag ser massa garn i en butik. Gör aldrig nåt stort som exempelvis en tröja så då klarar jag mig med ett par nystan av samma märke.

Jag är trött på relationer. Jag önskar att jag aldrig lärt känna någon för jag blir bara arg på dem hela tiden. Mycket "dra åt helvete, lämna mig inte".

Har nästan lovat min Bs att göra en blogg om handarbete så hon kan lära sig sticka. Måste köpa en cam för att det ska bli bra för videor var ett måste. Uppdrag kan både va spännande o ge ångest. Känner att jag måste göra det o det kräver mycket jobb. Vi får se. Börjar bli jävligt trött nu så det blir sängen nu. Hoppas jag lyckas somna. Håll tummarna.

Ovido - Quiz & Flashcards