Alla inlägg den 12 november 2012

Av mittemellan - 12 november 2012 00:51

Besöket gick bra. Vi ventilerade känslor o drack te.

Har fått sprickor som börjat blöda på knogarna. Jag tycker jag smörjer händerna hela tiden. Fast det hjälper kanske inte när jag tvättar händerna lika ofta.

Idag har varit jobbigt. Sorgen över att jag lever är tung i mitt bröst. Jag har börjat kolla på fler blodiga serier, o jag vet att jag inte vill bli kidnappad o brutalt mördad. Jag vill inte döda mig själv. Jag vill bara slippa ha ont. Slippa undra vem jag är när jag inte vågar ta hand om mitt förflutna. Jag kommer ingenstans. Jag bara väntar ut tiden.

Örat är fortfarande svullet. Jag minns inte att det va så. Tråkigt. Ska försöka massera snibben imorn. Nu är jag trött. Ska släcka lampan. Prova sova. Nattinatt

Ovido - Quiz & Flashcards