Alla inlägg den 20 november 2012

Av mittemellan - 20 november 2012 23:16

Jag tog en lång promenad själv idag. Eller ja, det va väl typ en mil bara. Men det är bättre än inget.
Psykologen ringde om läkartiden. Skönt att ha fått en ny tid.
Vi åkte bara runt i bilen under aktiviteten. Jag hade velat göra nåt men jag var för ledsen o sur. Har svalt tårar hela dagen. Kan snart inte dölja mina tårar. De kommer utan förvaring när helst de vill.

Är trött. Ska somna till avsnitt. Simpsons, säsong ett.

Av mittemellan - 20 november 2012 00:05

Vi gick o handlade ingredienser till pizzan vi lagade. Vi svängde förbi en klädbutik så jag fick kika på kläder. Det va inte så kul som jag vill att det ska vara. Kanske för att jag tycker allt är för dyrt så här innan man fått pengar. Fast jag hade presentkort så jag tvingade mig att leta efter nåt att köpa. Jag hade gett upp när jag på vägen ut såg en fleesetröja på en hylla. Det blev den. Det tyckte jag va bra. Jag har lite pengar kvar på presentkortet som jag tänker spara till jag får pengar o då ska jag tillbaka o prova jeans. Hittar jag inga som passar så får det va. Shopping när man känner sig fet är inte skoj. Det verkar som att jag inte gör annat än att gå upp i vikt.

Imorn har jag aktivitet. Vet inte vad vi ska göra... kan bli secondhand o fika. Det är ju trevligt. Billigt kaffe på secondhanden säger hon.

Ovido - Quiz & Flashcards