Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

Det är inte lätt att göra om sina fel

Av mittemellan - 23 juli 2013 01:36

Jag är så van, har alltid levt på samma sätt. Det går inte bara att bryta sina invanda beteenden och bli en bättre människa. Jag vill men jag vet inte hur och tiden hos psykologen tog slut innan vi kom fram till hur jag ska göra. Det enda hon sa var i princip att jag ska sluta dejta folk som jag inte är kär i. Mitt svar var inte helt oväntat kanske, jag sa bara "men hur?!" hur många gånger som helst. Jag mår ju bra med de jag är med, jag är bara inte kär och tror inte att jag kan bli det heller. Jag är inte kär, alltså ska jag inte vara med folk. Men vad är kärlek, hur känns det? Jag trivs med min kompis, vi har jätte kul ihop o massa saker flyter på helt perfekt som typ att ta hand om allt i hemmet. Enkelt att få honom att göra saker. Men jag är inte kär och psykologen tror inte att jag kommer att bli det heller. Inte i honom. Men jag saknar ju honom när jag inte är med honom. Vad är det då? Om det inte är kärlek. Jag fattar inte.

Mina insomningstabletter funkar inte. Tog den vid halv tio. Fortfarande vaken.. Bykigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittemellan - 12 oktober 2013 03:27

Det är bara kaos. Allting är så himla fel, jag vet inte hur jag ska orka med livet. För att överhuvudtaget orka andas (jag lovar, det är så illa nu) gör jag massa dumheter. Inte törs jag tala om det för någon heller. Det blev så himla dumt allting i ...

Av mittemellan - 24 september 2013 09:16

Sitter på balkongen med en cigg och en kopp te. Solen skiner och gör höstmorgonen lite varmare. Trivs rätt bra i nuet. Så fort jag går in igen är det dags att rensa på bordet för om en timme kommer bs och utvärderar schemat. ...

Av mittemellan - 21 september 2013 11:34

Nu är det höst och jag stickar på. Nu är det ett sött hålmönster som gäller. Övar på sånt jag inte är speciellt bra på. Har lite idéer för att kanske göra ett helt eget mönster till sockor och vantar. Vore himla roligt att utveckla det enda jag är fa...

Av mittemellan - 12 september 2013 02:04

Vilken oreda det är i huvudet. Jag grubblar på allt nu. Ofta tänker jag på tösen som det aldrig kommer hända nåt mer med men som jag ändå inte kan släppa helt och gå vidare. Fan. Vi ses ofta vilket emellanåt gör mig galen. Jag vill krama om henne, hå...

Av mittemellan - 10 september 2013 00:41

Ska jag skriva om mat, motion och hälsa i allmänhet. Ska jag berätta om mina tankar om Bubbelflickan. Ska jag prata om missbruk. Eller ska jag helt enkelt bara vara tyst? ...

Ovido - Quiz & Flashcards