Alla inlägg den 6 juli 2013

Av mittemellan - 6 juli 2013 22:07

Det var en kass eftermiddag. Jag la mig att sova och det va ju skönt men blev väckt av att det ringde på dörren. Yrvaken gick jag och öppnade och det va en man där som lovat hjälpa mig att kasta teven och tevebänken då jag inte kan det själv. Det tog bara några minuter så var jag av med skiten. Sen ville han dricka öl. Jag kände inte alls för det men såklart sa jag ja, för det är sån jag är. En jävla idiot som inte säger nej. Jag har fortfarande inte druckit upp min första öl och har faktiskt ingen lust att göra det. Han har gått. Jag fick nämligen ångest och började gråta. Varför? För att han började ta mig på brösten och försökte kyssa mig flera gånger och var väldigt på i största allmänhet. Det var obehagligt. Jag känner mig utnyttjad. Men han sa att han inte gjort nåt fel utan att jag är väldigt känslig. Är det så? Jat vet inte vad jag ska tro. Ska man liksom tycka att det är okej när nån klämmer en på brösten för att kolla om man han cancer? Alltså, wtf. Jag vet inte vad annat jag kan säga än att jag är en svag idiot som inte vågar säga nej.

Fosterställning i sängen med full mundering och aldrig mer prata med folk känns som en jävligt bra plan just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards