Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Forever alone <3

Av mittemellan - 25 juli 2013 08:08

Det går inte att beskriva hur skönt det är att ha en borg helt för sig själv att styra över. Jag är en ensamvarg. Jag trivs visserligen i sällskap av andra människor och ibland behöver jag dem verkligen men att få stänga in sig i sitt eget, det är ett måste. Att få stänga ute alla andra. Det har varit mysigt den tiden jag sovit hos min polare men nu vill jag vara ifred. Blir så där hård och kantig igen. Har fått tillräckligt med kramar nu.

Om en o en halv timma ska jag träffa mitt boendestöd som varit på semester. Idag vill jag prata med henne om vad fan jag ska göra med mig och han. Han som jag sa att jag dejtar fast jag inte är kär. Han som jag vill ge hela världen till fast jag inte ser en framtid med. Varför jag gör så alltid med alla. Jag kan inte bli kär men jag vill. Eller? I dunno. Jag kanske skulle börja spela igen. Bara spela och strunta i alla andra.

 
 
gubben

gubben

25 juli 2013 08:13

Visst är det skönt att ha en egen "borg" för sin egna tid. Hur du ska göra med din dejt? Det kan nog bara du avgöra själv!
Hur du än gör så komihåg att det var för dig ett rätt beslut!

http://mhats.blogg.se

 
Jazzy

Jazzy

25 juli 2013 11:10

På kvällen tar jag Anafranil (antidepp som även hjälper mot sömnen) & Olanzapin, & jag sover oftast riktigt bra. :) Vid behov har jag Buronil, så känner jag att jag inte kan somna så är det bara att ta några såna. Jag har provat jättemånga olika mediciner, så jag är glad över att nånting funkar som det ska. :)

http://jazzyjazzy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittemellan - 12 oktober 2013 03:27

Det är bara kaos. Allting är så himla fel, jag vet inte hur jag ska orka med livet. För att överhuvudtaget orka andas (jag lovar, det är så illa nu) gör jag massa dumheter. Inte törs jag tala om det för någon heller. Det blev så himla dumt allting i ...

Av mittemellan - 24 september 2013 09:16

Sitter på balkongen med en cigg och en kopp te. Solen skiner och gör höstmorgonen lite varmare. Trivs rätt bra i nuet. Så fort jag går in igen är det dags att rensa på bordet för om en timme kommer bs och utvärderar schemat. ...

Av mittemellan - 21 september 2013 11:34

Nu är det höst och jag stickar på. Nu är det ett sött hålmönster som gäller. Övar på sånt jag inte är speciellt bra på. Har lite idéer för att kanske göra ett helt eget mönster till sockor och vantar. Vore himla roligt att utveckla det enda jag är fa...

Av mittemellan - 12 september 2013 02:04

Vilken oreda det är i huvudet. Jag grubblar på allt nu. Ofta tänker jag på tösen som det aldrig kommer hända nåt mer med men som jag ändå inte kan släppa helt och gå vidare. Fan. Vi ses ofta vilket emellanåt gör mig galen. Jag vill krama om henne, hå...

Av mittemellan - 10 september 2013 00:41

Ska jag skriva om mat, motion och hälsa i allmänhet. Ska jag berätta om mina tankar om Bubbelflickan. Ska jag prata om missbruk. Eller ska jag helt enkelt bara vara tyst? ...

Ovido - Quiz & Flashcards