Direktlänk till inlägg 31 juli 2013

Snabbvisit på Fritiden

Av mittemellan - 31 juli 2013 01:00

Stannade kanske en timma. Pratade med en kompis som också går där. Berättade om vad som hänt mellan mig och han. Visade en hel del av konversationerna vi haft sen vi slutade dejta. Hon blev upprörd och sa att han beter sig som en barnunge och hon försökte övertala mig att sluta skriva med honom. Jag har inte skrivit något idag. Jag såg honom när jag åkte bussen men hejade inte. På ett sätt känner jag mig fånig och elak men på ett annat sätt känner jag mig modig som vågar försöka släppa honom. Inse att vi inte kommer kunna vara vänner. Vill jag ha en vän som ger mig elaka kommentarer bara för att jag inte kände att jag kunde fortsätta dejta honom? Nej. Vill jag öht umgås med någon som säger att den tid vi spenderat ihop var lögn? Nej. Då är jag hellre ensam.

Förresten skrev en kille från Ama till mig idag. Han är ganska jobbig, pratar om att ta sitt liv och så bara för att han inte hittar kärleken. Så skrev han att han tycker jag är snygg och söt och att han ville jag skulle komma över och dricka öl och grilla. Det är ju trevligt, men jag tackade nej. Jag vet inte om han skulle se det som en dejt och då vill jag inte utsätta mig för det. Jag klarar inte av det här själv.

Min boendestödjare ringde idag. Fy fabian vad arg jag blev när jag hörde hennes röst. Jag berättade om ångesten och gråten i stan, om hur svårt det är att vara på Fritiden när han är där och ignorerar mig. Hon sa att hon kanske har tid att ses på fredag innan hon går på semester igen. Jag vet inte om jag vill. Jag känner mig sviken av henne. Varför var hon sjuk när jag behövde henne men frisk dagen därpå? Hon kanske inte vill jobba med mig längre. Jag är ju ganska jobbig. Så måste det vara.

En polare ställer upp med skjuts till affären imorgon så jag måste sova typ för flera timmar sen för vi åker iväg tidigt. Åh, jag är inte trött.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittemellan - 12 oktober 2013 03:27

Det är bara kaos. Allting är så himla fel, jag vet inte hur jag ska orka med livet. För att överhuvudtaget orka andas (jag lovar, det är så illa nu) gör jag massa dumheter. Inte törs jag tala om det för någon heller. Det blev så himla dumt allting i ...

Av mittemellan - 24 september 2013 09:16

Sitter på balkongen med en cigg och en kopp te. Solen skiner och gör höstmorgonen lite varmare. Trivs rätt bra i nuet. Så fort jag går in igen är det dags att rensa på bordet för om en timme kommer bs och utvärderar schemat. ...

Av mittemellan - 21 september 2013 11:34

Nu är det höst och jag stickar på. Nu är det ett sött hålmönster som gäller. Övar på sånt jag inte är speciellt bra på. Har lite idéer för att kanske göra ett helt eget mönster till sockor och vantar. Vore himla roligt att utveckla det enda jag är fa...

Av mittemellan - 12 september 2013 02:04

Vilken oreda det är i huvudet. Jag grubblar på allt nu. Ofta tänker jag på tösen som det aldrig kommer hända nåt mer med men som jag ändå inte kan släppa helt och gå vidare. Fan. Vi ses ofta vilket emellanåt gör mig galen. Jag vill krama om henne, hå...

Av mittemellan - 10 september 2013 00:41

Ska jag skriva om mat, motion och hälsa i allmänhet. Ska jag berätta om mina tankar om Bubbelflickan. Ska jag prata om missbruk. Eller ska jag helt enkelt bara vara tyst? ...

Ovido - Quiz & Flashcards