Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av mittemellan - 1 oktober 2012 09:20

Har läst alla bloggarna jag har på Bloglovin. En tjej har blivit inspirerad av andra att ha en pyssel-tävling. Mysigt!! Jag bara älskar pyssel! Ska jag vara med i tävlingen? Det tror jag inte. Jag vill inte förlora. Det är säkert massor med tjejer o killar som kommer med bättre bidrag än jag kan skapa. Jag tror jag håller mig till att pyssla i min ensamhet. Inga krav. Ingen som sätter betyg. Inget gnäll. Bara jag.


Igår började jag göra ett armband med en katt på. Det är så sött o jag tycker katten ser ut som min bästa väns kissemiss. Tycker jag är himla kul eftersom den är min lilla bebis (jag bara lånar den:)).

Så jag ska göra klart det idag o sen ska jag leta efter nåt nytt kul mönster.



Ovido - Quiz & Flashcards