Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av mittemellan - 20 oktober 2012 23:25

I förmiddags var jag hos en vän på kaffe. Jag mådde dåligt o kunde inte prata om nåt positivt. Allt som kom ur min mun var döden o hur mycket jag hatar att jag fortfarande andas. Jag var inte världens roligaste idag.

Gick till affären med en annan vän o så hämtade jag ett mönster på sockor. Har hunnit till hälen på första sockan. De är med ett julmönster. Snöflingor, granar o hjärtan. En kvinna i medelåldern ska få dem i julklapp. Jag hoppas de blir bra så jag slipper göra ett till par för nu har jag bestämt att hon ska få dessa.

Ska försöka slita mig från arbetet o sova lite. Nattinatt

Av mittemellan - 20 oktober 2012 08:17

Jag drömde bara massa skit. Sov dåligt, vaknade hela tiden. Klarar uppenbarligen inte att sova utan piller. KUL-A!!! :( Drömde om stora spindlar som sprang runt mitt hustak. Snabba satan va de. Visserligen bara två stycken men jag var rädd ändå. Fy satan så äckligt.

Drömde att mina gamla bekanta (jag vet la int va jag ska kalla dem, vi va inte vänner) stal min identitet för att få mig på fogden. Happ, det va la tur jag ko på dem då. Synd bara att de hade spioner över hela stan som följde varje steg jag tog. Vill de se mig död? Antagligen.


Drömde jag om dem för att jag saknar deras umgänge? Eller är det sån där skit ångest som kommer alldeles för sent? Fast jag ångrar inte att jag hängde med dem. Jag ångrar kanske att jag snackade för mycket med dem. Jag anförtror mig för lätt. Men de va schyssta att hänga med, när tjejen va på humör. Killen va nästan alltid snäll o go.


Jag känner mig fruktansvärt ensam. Har till o med börjat tänka på min födelsestad. Fast jag har inget att hämta där förutom fruktansvärda minnen, svek o ovänner. En o annan människa som fortfarande står ut med mig, men det är allt. Skulle jag få för mig att flytta hem så hoppas jag på överdos. På riktigt. För där vill jag inte leva. Jag skäms för mycket. Fast all skit är inte mitt fel. Mycket dumt har jag gjort, men vissa delar har jag inte förtjänat.


Kul att jag är på världens sämsta humör just idag. Ska träffa en vän jag inte sett på en vecka. Kunde va kul att va på humör. Glad o positiv. Får måla på mig en mask. Happyface.

Ovido - Quiz & Flashcards