Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av mittemellan - 6 oktober 2012 19:12

Jätte kul att titta när tvätten snurrar runt i maskinen. Äh, bara 25 min kvar på ena maskinen så jag kan lika bra va kvar här. Sopa golvet o torka lite till exempel. Är rätt besviken på den som tvättade innan mig o valde att lämna tvättstugan ostädad. Inte ens golvet var sopat. Det flyger omkring stora dammtussar o silen i karet där vattnet hamnar från maskinerna innan det åker ner i röret var fullt med massa äckligt bös. Det hade blivit stopp så jag fick rensa. Det luktar vidrigt. Tog med mig grönsåpa ner. Ska banne mig torka så det luktar rent till nästa hyresgäst.

På måndag ska jag klaga på hur äckligt det är i tvättstugan. :-) Om jag orkar.

Av mittemellan - 6 oktober 2012 08:32

Jag har sovit fruktansvärt dåligt inatt. Kastade mig ur sängen klockan åtta. Då hade mina alarm ringt i två timmar. Varför jag ska gå upp klockan sex på en lördag? Ändra mina rutiner. Prova olika möjligheter för att se vad som gynnar mig i längden.


Kom upp iallafall. Mer eller mindre. Höll på att svimma i köket. Allt svartnade o det snurrade fort fort i huvudet. Jag fick hålla i dörrkarmen för att inte ramla ihop till en hög på golvet. Kokade tevatten. Satte mig vid datorn. Kollade bloggarna o bytte till musik med mer fart för att vakna till liv. Alldeles nyligen slog det mig. Att idag kommer pappa. HELVETE!!! Magen vred sig, jag ville spy.


Snart är teet uppdrucket. Då ska jag hälla i mig en halvliter vatten. Sen måste jag väl släpa in mig i duschen o tvinga mig att göra mig redo för att träffa pappa. Jag vill inte. Inte en enda del av mig vill. Hoppas jag kan ljuga att jag inte kan stanna så länge. Jag är sämst på att ljuga. Jag kommer aldrig klara det. Helvete. Jag vill inte. Kan jag inte hoppa från balkongen o råka dö istället?

Ovido - Quiz & Flashcards