Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av mittemellan - 23 oktober 2012 23:23

Bollarna rullades i pärlsocker. Jag tog för givet att det inte fanns kokos eftersom det aldrig kom på tal. Har inte provsmakat dem men de är säkert okej.

Hon berättade att det har inhandlats mycket paket. Då blir det ståhej iallafall. Fan. Tror jag får packa ner några Atarax ifall jag börjar må dåligt. Kan inte hjälpas, är ju helt jävla labil nuförtiden.

Måste gå o läsa på biverkningarna till mina tabletter för jag känner mig inget vidare. Magen är trasig. Har varit några dagar. Skräp det här med att må dåligt!

Av mittemellan - 23 oktober 2012 15:46

Sockan blev klar igår så nu är den julklappen klar. Ska göra sockor till mig nu. De från förra året är slitna o inte speciellt mysiga längre så jag tycker jag behöver nytt.

Imorgon är det kalas. Ser inte fram emot det. Får ont i magen av fester o ståhej. Ska hem till väninnan o rulla negerbollar. Hoppas hon har kokos hemma för det är lätt godare än pärlsocker. :P

Ska kolla om jag kan dra hem till henne nu så jag slipper sitta o vänta.

Ovido - Quiz & Flashcards