Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Satans drömmar

Av mittemellan - 20 oktober 2012 08:17

Jag drömde bara massa skit. Sov dåligt, vaknade hela tiden. Klarar uppenbarligen inte att sova utan piller. KUL-A!!! :( Drömde om stora spindlar som sprang runt mitt hustak. Snabba satan va de. Visserligen bara två stycken men jag var rädd ändå. Fy satan så äckligt.

Drömde att mina gamla bekanta (jag vet la int va jag ska kalla dem, vi va inte vänner) stal min identitet för att få mig på fogden. Happ, det va la tur jag ko på dem då. Synd bara att de hade spioner över hela stan som följde varje steg jag tog. Vill de se mig död? Antagligen.


Drömde jag om dem för att jag saknar deras umgänge? Eller är det sån där skit ångest som kommer alldeles för sent? Fast jag ångrar inte att jag hängde med dem. Jag ångrar kanske att jag snackade för mycket med dem. Jag anförtror mig för lätt. Men de va schyssta att hänga med, när tjejen va på humör. Killen va nästan alltid snäll o go.


Jag känner mig fruktansvärt ensam. Har till o med börjat tänka på min födelsestad. Fast jag har inget att hämta där förutom fruktansvärda minnen, svek o ovänner. En o annan människa som fortfarande står ut med mig, men det är allt. Skulle jag få för mig att flytta hem så hoppas jag på överdos. På riktigt. För där vill jag inte leva. Jag skäms för mycket. Fast all skit är inte mitt fel. Mycket dumt har jag gjort, men vissa delar har jag inte förtjänat.


Kul att jag är på världens sämsta humör just idag. Ska träffa en vän jag inte sett på en vecka. Kunde va kul att va på humör. Glad o positiv. Får måla på mig en mask. Happyface.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mittemellan - 12 oktober 2013 03:27

Det är bara kaos. Allting är så himla fel, jag vet inte hur jag ska orka med livet. För att överhuvudtaget orka andas (jag lovar, det är så illa nu) gör jag massa dumheter. Inte törs jag tala om det för någon heller. Det blev så himla dumt allting i ...

Av mittemellan - 24 september 2013 09:16

Sitter på balkongen med en cigg och en kopp te. Solen skiner och gör höstmorgonen lite varmare. Trivs rätt bra i nuet. Så fort jag går in igen är det dags att rensa på bordet för om en timme kommer bs och utvärderar schemat. ...

Av mittemellan - 21 september 2013 11:34

Nu är det höst och jag stickar på. Nu är det ett sött hålmönster som gäller. Övar på sånt jag inte är speciellt bra på. Har lite idéer för att kanske göra ett helt eget mönster till sockor och vantar. Vore himla roligt att utveckla det enda jag är fa...

Av mittemellan - 12 september 2013 02:04

Vilken oreda det är i huvudet. Jag grubblar på allt nu. Ofta tänker jag på tösen som det aldrig kommer hända nåt mer med men som jag ändå inte kan släppa helt och gå vidare. Fan. Vi ses ofta vilket emellanåt gör mig galen. Jag vill krama om henne, hå...

Av mittemellan - 10 september 2013 00:41

Ska jag skriva om mat, motion och hälsa i allmänhet. Ska jag berätta om mina tankar om Bubbelflickan. Ska jag prata om missbruk. Eller ska jag helt enkelt bara vara tyst? ...

Ovido - Quiz & Flashcards