Alla inlägg under oktober 2012

Av mittemellan - 23 oktober 2012 23:23

Bollarna rullades i pärlsocker. Jag tog för givet att det inte fanns kokos eftersom det aldrig kom på tal. Har inte provsmakat dem men de är säkert okej.

Hon berättade att det har inhandlats mycket paket. Då blir det ståhej iallafall. Fan. Tror jag får packa ner några Atarax ifall jag börjar må dåligt. Kan inte hjälpas, är ju helt jävla labil nuförtiden.

Måste gå o läsa på biverkningarna till mina tabletter för jag känner mig inget vidare. Magen är trasig. Har varit några dagar. Skräp det här med att må dåligt!

Av mittemellan - 23 oktober 2012 15:46

Sockan blev klar igår så nu är den julklappen klar. Ska göra sockor till mig nu. De från förra året är slitna o inte speciellt mysiga längre så jag tycker jag behöver nytt.

Imorgon är det kalas. Ser inte fram emot det. Får ont i magen av fester o ståhej. Ska hem till väninnan o rulla negerbollar. Hoppas hon har kokos hemma för det är lätt godare än pärlsocker. :P

Ska kolla om jag kan dra hem till henne nu så jag slipper sitta o vänta.

Av mittemellan - 21 oktober 2012 18:56

Idag har jag nästan bara stickat. Är klar med första sockan nu o har börjat på den andra. Önskar att jag redan var färdig. Otålig.

Ska kolla avsnitt o sticka. Dricka en varma koppen jordgubb.

Av mittemellan - 20 oktober 2012 23:25

I förmiddags var jag hos en vän på kaffe. Jag mådde dåligt o kunde inte prata om nåt positivt. Allt som kom ur min mun var döden o hur mycket jag hatar att jag fortfarande andas. Jag var inte världens roligaste idag.

Gick till affären med en annan vän o så hämtade jag ett mönster på sockor. Har hunnit till hälen på första sockan. De är med ett julmönster. Snöflingor, granar o hjärtan. En kvinna i medelåldern ska få dem i julklapp. Jag hoppas de blir bra så jag slipper göra ett till par för nu har jag bestämt att hon ska få dessa.

Ska försöka slita mig från arbetet o sova lite. Nattinatt

Av mittemellan - 20 oktober 2012 08:17

Jag drömde bara massa skit. Sov dåligt, vaknade hela tiden. Klarar uppenbarligen inte att sova utan piller. KUL-A!!! :( Drömde om stora spindlar som sprang runt mitt hustak. Snabba satan va de. Visserligen bara två stycken men jag var rädd ändå. Fy satan så äckligt.

Drömde att mina gamla bekanta (jag vet la int va jag ska kalla dem, vi va inte vänner) stal min identitet för att få mig på fogden. Happ, det va la tur jag ko på dem då. Synd bara att de hade spioner över hela stan som följde varje steg jag tog. Vill de se mig död? Antagligen.


Drömde jag om dem för att jag saknar deras umgänge? Eller är det sån där skit ångest som kommer alldeles för sent? Fast jag ångrar inte att jag hängde med dem. Jag ångrar kanske att jag snackade för mycket med dem. Jag anförtror mig för lätt. Men de va schyssta att hänga med, när tjejen va på humör. Killen va nästan alltid snäll o go.


Jag känner mig fruktansvärt ensam. Har till o med börjat tänka på min födelsestad. Fast jag har inget att hämta där förutom fruktansvärda minnen, svek o ovänner. En o annan människa som fortfarande står ut med mig, men det är allt. Skulle jag få för mig att flytta hem så hoppas jag på överdos. På riktigt. För där vill jag inte leva. Jag skäms för mycket. Fast all skit är inte mitt fel. Mycket dumt har jag gjort, men vissa delar har jag inte förtjänat.


Kul att jag är på världens sämsta humör just idag. Ska träffa en vän jag inte sett på en vecka. Kunde va kul att va på humör. Glad o positiv. Får måla på mig en mask. Happyface.

Av mittemellan - 19 oktober 2012 08:45

Dödslängtan

Gick o funderade på hur jag ska dö.
Hade bara det i tanken. Ville bara vara död. Aldrig mer andas.

Inga sår. Orkar inte sår. Mina tabletter lockade, men jag tror inte jag kan dö på dem. Jävla bebismediciner.

Man kan säga att jag gav upp helt enkelt. Jag fattar att jag inte kommer att dö.

Fast ont förtjänar jag, så värdelös som jag är.

Spelade nån hård musik. Grymt bra, massa trummor, massa growl. Blev förälskad.

Plockade fram mina trumpinnar o trummade länge o väl på låren. Det kom inga tårar. Jag slog inte tillräckligt hårt. Jag klarar inte ens det. Kul kul.. Så ringde min vän o frågade om jag vile ut på promenad. Jag klädde på mig o gick ut. Vi "råkade" hamna på affären o köpa godis o på pizzerian o köpa pizza. Så jag körde på maten so vanligt då. Äta för att döva, för det är det enda som hjälper. Eller ja, allt är väl relativt. Tar bort ångesten för stunden, men när jag blir fet blir det tiotusen gånger värre.

Av mittemellan - 19 oktober 2012 08:29

Det ringde på dörren imorses. Jag blev så jävla rädd. Först drog jag täcket över huvudet o kröp ihop till en boll i hopp om att den på andra sidan dörren skulle ge upp o välja att gå. Så blev icke fallet eftersom denne tryckte in ringklockeknappen ytterligare en gång. Det brölade i hela lägenheten. Jag släpade mig ur sängen, tog på mig närmsta tröja o försökte dölja alla fel o brister med mig, Tog av haspen (varför gör jag det när jag inte vet vem som är på andra sidan?!) vred om låset o öppnade dörren. Det var en av vaktmästarna (eller vad de vill kallas som) som berättade att felanmälan jag gjort har skickats till företaget som bestämde att vi skulle ha en sån där elektronisk öppnings grej till porten. Så det är inte säkert att det kommer att fixas öht men jag hoppas.


Det är så smidigt med en dörr som man inte behöver hålla upp när man drar ut cykeln. Men jag tror de kommer plocka ner dem. De inser nog att det här området inte kan ha nåt fint här. Vi fick ju ommålat i hissen o delar av trapphuset. Det blev inte ens färdigmålat innan det kom ut klotter o diverse förstörelse. Folk som pillar bort färgbitar i hissen osv. Tråkigt att bo med idioter känner jag. För jag var en av de som blev glad när de grejade här. Jaf trodde de skulle satsa på området. Tyvärr varar ingenting för evigt. Knappt några månader innan någon tycker det är kul att förstöra för alla andra.


Folk ställer fortfarande ut sina äckliga soppåsar utanför dörren så fåglarna har en härlig buffé att mumsa i sig av. Folk ställer fortfarande ner sina ägodelar i trapphuset. Det är nästan alltid fullt med grejer. Alla möbler du kan tänka dig. Så är du fattig o vill ha möbler, kanske till o med kläder o teveapparater, då kan du komma hit o plocka. Jag har ingen aning om det är nåt fel på det för jag är inte intresserad av att ta i det.


Faaaaaaan!!!! *springer o letar efter mobilen o ringer Bs H* Så. Då var det fixat. Fast jag mår sämre nu. Varför mår jag sämre?! Fan va jag hatar mig..

Av mittemellan - 17 oktober 2012 08:19

Tack vare min bästa vän som stöttar mig i allt så kom jag iväg till kvartersvärden. Vill inte säga att jag bara klagade, vi satt o snackade o skojade med henne också. Hon är rätt rolig. Jag fick en ny tag till tvättstugan så jag hoppas att det var den det var fel på (fast jag tror inte det). Jag pratade om den där gubben som var i tvättstugan o ville torka sin tvätt på min tid. Hon kollade upp vem det var som tvättat o så ringde hon honom direkt men han sa att han inte förstod varken svenska eller engelska så han ska upp till kontoret idag o få tolk så han ska förstå att man måste respektera varandra i tvättstugan. Det är ju bra. Dessutom hade min vän tagit kort på smutsen som vi fick städa upp efter honom. Hon bad att få det mejlat till sig så hon har bevismaterial ifall han påstår att han städat. Händer det igen måste han betala böter på femhundrakronor. Tyvärr är det inte bara han som inte städar, det är jäkligt tråkigt. Jag vill inte gå där som en jävla tvättstugepolis. Fast jag vill heller inte städa efter någon annan.

Jag bad om att de skulle byta moppen också, det skulle hon fixa. Gött!!

Kommer inte ihåg om det var nåt mer direkt. Min vän pratade lite om sin tvättstugan o sitt hus. Det är rätt mycket problem här. Tur att hon är så himla trevlig o lyssnar o tar tag i problemen. Jag ska bara våga säga till när det är något problem.

Ovido - Quiz & Flashcards